Jaarlijks organiseert de ASN Bank de Wereldprijs. Duurzaam ondernemend Nederland stuurt een idee op en de bank selecteert de beste inzendingen. Onder begeleiding werken de wereldverbeteraars hun idee uit tot een business plan en daaruit worden de finalisten gekozen, die strijden voor een startkapitaal. Voor de Wereld van Morgen is de afdeling van de ASN Bank die de Wereldprijs organiseert en de finale is het jaarlijkse hoogtepunt.
De finalisten krijgen van de bank een filmportret aangeboden. Hiermee kunnen de jonge ondernemers zich tonen aan de wereld en hun netwerk en daarmee kan de bank zich tonen aan een specifieke doelgroep door te laten zien welke initiatieven zij steunt. Bovendien maken de genodigden tijdens de feestelijke finale van de Wereldprijs via deze portretten kort en krachtig kennis met de finalisten. De portretten dienen meerdere doelen. Slimme marketing die de filmportretten meer waard maakt.
Als mensen intrinsiek gemotiveerd zijn om een doel bereiken en dat doel reikt verder dan persoonlijk gewin dan is een portret een mooie vorm om het verhaal te vertellen. Alle verhalen van de finalisten van de Wereldprijs zijn inspirerend. De bank helpt niet alleen de startende ondernemers door ze een film aan te bieden waarmee zij hun idee de wereld in kunnen katapulteren, zij maken ook zichzelf er op een sympathieke manier mee zichtbaar aan een doelgroep die interessant voor deze duurzame bank.
Wij werken al langere tijd heel fijn samen met Firma Film. Voor terugkerende campagnes maar ook voor de spoedjes weten we ze te vinden. Rik en zijn team zijn flexibel, ontzorgen volledig en denken kritisch over het volledige traject mee. Welke boodschap wil je nu eigenlijk overbrengen? En hoe kunnen we dat samen op de best mogelijke manier doen. De betrokkenheid, duidelijke communicatie en plezierige manier van werken heeft iedere keer weer tot hele mooie resultaten geleid.